Tentang Paragass

Selamat Datang! Welcome! 欢迎! Willkommen! Grata! स्वागत! Bienvenida! Sawadikappp!

Dialam maya ni, boleh je panggil aku Paragass. Aku takde hal.

Honestly, blog ni adalah lebih kepada cerita tentang aku sendiri. So, mungkin agak membosankan kalau post aku ni membosankan. (ERk, apa yang bosan..bosan..bosan ni...)

Aku mula blogging pada 2009 kalau tak silap. Aku mula dengan blogspot. Dah lama-lama, follower makin ramai (cehh!..Zzz..) aku mula syok sendiri. Aku up sikit beli domain sendiri. Tak puas dengan domain je, selepas 8 bulan, aku beli domain + hosting sendiri, Ya, bertapak di Wordpress memang syokk! A-Z la ada kelebihan tersendiri, sampai dah takde kekurangan. =.=

Tapi, hari ini, aku nak start blog pakai blogspot balik. Dengan new email! new blog! Aku agak tertekan dengan blog domain+hosting sendiri di Wordpress tu, sebab.

1- Bila nak tulis, mesti aku jadi kaku. Setiap apa aku post, WTF! semua skemaaa!
2- Honestly, aku rasa blog pakai blogspot lebih friendly dengan blogger-blogger selevel aku sekarang ni.
3- Hidup blogspot! hell yeah!!! di blogspot aku lebih rasa FREE cara penulisan aku. nak tulis apa, tulis. "THE POWER OF HAND!" =D


Hallo. lu mau baca atau tidak, aku tak takda kisah. saja mau tulis sebagai hobi. Saja nak luangkan masa di depan laptop ni dengan pekara-pekara sedikit bermoral dari hidup merempit. itu sahaja.

Peace =D

 28-3-2012

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply