Quotes KL Gangster



Masih panas lagi kan cerita KL Gangster dalam kepala otak korang? Jom kita refresh balik antara quotes yang ada dalam KL Gangster ni. Aku pasti, memang ramai yang tak habis-habis ulang ayat-ayat dalam filem ni. Sampai nak muntah dah member sebelah tu nak dengar.
“Mana lu punya pancung ?”
“Sebelum lu pakai tatoo tu , wa sudah pergi perang !”
“Jangan sampai gua kerat lu 18 kali baru lu tau erti penyesalan “
“Kau dah langgar aku, kau nak mintak maaf ? Habis ?!”
“Tony aah, taikotaii ~”
“Ehh sial laah ! Puii”
“Malek is back ! Malek is…. “
“Oooooo Mael Lambooooong ~”
“Ayat tu kalau boleh jangan macam drama petang petang wa tak bole blah lah bro”
“Memey ah ~”
“Woi langau. Betul main pailang nampak ? Sampai dusun aku ko nak masuk !”
“Eh siaaaaal lah ! Puuuih !”
“Lu menyalak sangat kuat,serupa anjing !”
“Chillax bro sekalian ~”
“Abang Long Bukit Bintang,Semenjak aku korek lubang hidung dia,baik lesdung.”
“Kasi langgar dia punya kepala,baru syioook ~ ada fight!”
“Abang besar sudah keluar , gua ingat lu sudah mampus !”
“Kalau lu ada bukti, Panggil itu 3 paku turun tangkap sama gua !”
“Gua tak kisah lu abanglong ke,ayahanda ke,siapa ada duit dia pegang. Ini KL gua pegang!”
“Abang tak abang,siapa kacau aku pecah !”
Ada lagi banyak. boleh korang tambah tak? =D

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply