Aku dikatakan 'Messi' ?

Memang bukan 'troll' story atau rekaan. Memang aku pun terkejut juga bila ada orang kata aku ni macam Messi. Yang aku tahu, bila sebut je Messi, mesti la mamat ni, yea dak? Dahtu, mana tak tekejut aku orang cakap aku macam dia. 

WTF???

Tang mana yang serupa? Wajah? Warna kulit? Gaya rambut? atau adakah disebabkan corak permainan aku seperti Messi, so orang paggil aku Messi? 

Nak cakap sama tinggi, Hell No! kau tu pendek, aku tinggi. Nak cakap sama handsome, oh lagi la jauh. Kau tu untung la kalau ada orang perempuan suka, mungkin gegel tu tutup mata je pilih tu.

So, tang mana yang aku ni dipanggil Messi?



Aku pun tak tau. kalau cakap aku macam Cristiano Ronaldo, aku tak kisah. Memang lebih kurang je pun. Ni Messi??? Haih.. Ni nak minta tolong hampa semua tolong jelaskan ni. Ceritanya begini,

Satu hari tu, aku jalan-jalan kat shopping mall. Sekarang kan musim menonton wayang. Start dari Wrath Of the Titans, Battleships, & The Avenger semua aku sapu bersih tengok wayang. Ni Safe plak keluar, tak tau la nak tunggu torrent ke wayang. -..-"

Balik ke cerita. Masa aku jalan-jalan tu. Terjumpa la aku dengan sorang mamat ni, member lama. Mamat ni speaking english habis. sampai cakap melayu pun pelat. sebut almari dari aku kenal sampai sekarang, tak betul betul juga. Lantak la. tapi bila aku borak dengan dia, mesti kena speaking london habis la. walaupun aku ni bukan pass sangat, aku hentam je laa..

Dialog antara Aku dengan Joe (bukan nama sebenar) :
Joe : hey paragass, wassup!
Paragass : hey, wassup! -..-"
Joe : long time no see. how are u now?
Paragass : Im fine, thank you.
Joe : why you look messy bro?
Paragass : what? u said im messi?
Joe : Ya. You look fucking messy.

WTF! Siap cakap aku memang macam Messi? adeh, samapai sekarang aku sedang tercari-cari, tang mana yang aku ada rupa Messi tu. Dugaan...!

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

4 Responses to Aku dikatakan 'Messi' ?

  1. Iza says:

    Singgah sini dari teratak usang...

  2. pipoq says:

    10..hehehe..wassup messi..mwahahahaha

  3. Unknown says:

    hahahaha .. u look messi .

  4. Unknown says:

    mungkinlah pada pandangan mata dia begitu kot ?

Leave a Reply