Wahai Adam & Hawa

Ya Allah...! apa nak jadi la dengan kaum adam sekarang ni. Minggu lepas aku ada baca kes pasangan ni baru je berumah tangga tak sampai setahun. Last becerai kes suami tu dua alam. Kesian si isteri, muda lagi baru berumur 26. Kalau dah kau tu dua alam, apehal la kau pergi kahwin perempuan tu. Masalah betul!

Hari ni aku baca lagi kes lelaki macamni.

ABU DHABI: Sebuah mahkamah rayuan di Abu Dhabi mengekalkan hukuman enam bulan penjara terhadap dua lelaki, masing-masing dari Eropah dan Asia kerana bercium mulut di tempat awam. 

Tak kisah la dekat Abu Dhabi ke mana. Janji dia kaum adam. Sama macam aku juga.

Deyyy! apa masalah kau. Aku yang belum berkahwin, yang belum mengenali wanita sepenuhnya, masih di level matang 50% tak matang 50% pun tahu betapa indahnya seorang ciptaan seorang wanita itu. 

"Lagi-lagi yang 40-27-42"

Sapa disini tak tau indahnya seorang wanita? kalau yang masih kabur-kabur. Senang je. Kau pergi la shopping mall ke, mana-mana tempat yang ramai wanita, aha! tempat paling senang, kolej-kolej atau universiti pun banyak kaum jenis ni. Korang tengok la mereka yang suka berpakaian ketat. Lihat! Lihat! Jangan kelip mata. Selepas beberapa ketika, tengok apa korang akan rasa. Aku dah selalu dah. 

Jom tengok artikel ni, aku petik dari facebook : WANITA.....!!!!!!!!! JANGAN SEKSA LELAKI....!!!  

Kadang-kadang, kaum hawa jenis macamni pun masalah juga. Honestly, aku minta simpang la untuk berkahwin dengan wanita macamni. Minta jauh sangat-sangat. Mungkin disebabkan ini juga, kaum adam sudah tidak rasa mereka (kaum hawa) ini terlalu special lagi untuk diangkat.

So, pada kaum hawa. Berubahla. Cuba fikirkan, semua itu hanyalah khas buat suamimu tersayang. kenapa hendak ditonjolkan pada semua? Bangga? Kalau anda bangga, bak mai sikit nak try.

Kaum adam, please...Adam dengan Adam tak akan jadi apa-apa. Setakat siDia tu lebih memahami diri anda dari orang lain. Itu tak semestinya anda boleh bahagia. Cuba fikir, adakah dia mampu membrikan anda zuriat? "Whats, zuriat itu tidak penting?" Kalau itu dalam fikiran anda, itu Masalah! pergi mati la kau lagi baik.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to Wahai Adam & Hawa

  1. black_mel says:

    aku pun x bole pk cmner dia bole terpikir nk cium laki dgn laki..goli den,,,

  2. Kata orang, belum cooba belum tahuuu..try la..geli-geli ni mmg best.hahaha

Leave a Reply