RM150.00 Cash | Give Away From lidarahim.com

Esok Monday? Haih.. Sangat pasti ramai yang agak kurang senang dengan Monday. Sekarang 4am, tak sempat nak update blog semalam (Ahad), busy holiday. pfft.

Balik terus blogwalking sepam dua, yang mana sempat la. Sampai je kat blog akak LR ni, aku terrrrnampak ada duit percuma yang nak diberi. Oh akak LR, thank you soo much.. =)

First day sampai dah nampak rezeki yang nak diberi oleh beliau. Yes, memang aku first time pun sampai ke blog beliau.
"RM150.00 Cash | Give Away From lidarahim.com
Yup, RM150 CASH dari beliau. Sapa tak nak, lepas la nak tengok wayang minggu depan #SAFE lakonan Jason Statham tu.

Okay, syaratnya mudah :


1. Sediakan satu entri khas yang bertajuk :  :: RM150.00 Cash | Give Away From lidarahim.com :: dan linkkan ke entri ini.

2. Copy & paste senarai hadiah di bawah ini ke dalam entri kamoo-kamoo.

Hadiah Utama : 1 orang x RM50.00 tunai
Hadiah Kedua : 2 orang x RM30.00 tunai
Hadiah Ketiga : 2 orang x RM20.00 tunai

Hadiah Saguhati x 10 orang

3. Terbuka kepada blogger warganegara Malaysia sahaja.


So, aku dah memenuhi syarat kot rasanya, dan jangan terlambat sebab Tarikh tamat GA ini pada 07.05.2012 jam 12.00 tengahari.

Jangan lupa check this Give Away dari akak LR kita disini : Give Away From lidarahim.com

Okay, esok Monday Bluess, Goodnite and Goodluck. =)

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to RM150.00 Cash | Give Away From lidarahim.com

  1. pipoq says:

    aku agak materialistik..kalau hadiah utama tu bernilai RM150 baru aku akan join..hehehehe

  2. mie says:

    wow!!
    menarik..
    gud luck..
    ehehhee

Leave a Reply