Ramadhan Marhaban Ya Ramadhan

Salam & Selamat sejahtera. Sedar tak sedar tinggal lagi 2 atau 3 hari saja lagi untuk berpuasa . Alhamdulillah. Selamat Menyambut bulan Ramadhan bulan penuh rahmat. Lama tak update blog sebab sibuk sikit.














Puasa kali ni memang best sebab aku akan puasa penuh di rumah. Tak seperti tahun-tahun sebelum ni, puasa di rantauan. Bila puasa di rumah bukan apa, sahur + bebuka tejaga sikit. Lagi-lagi bab sahur, memang tak akan miss. Bukan sahaja tidak miss, tapi makanan pun sedap-sedap. Thanks mama.

Kepada perokok-perokok, jadikanlah Ramadhan Bulan Rahmat ini sebagai bulan untuk berhenti merokok. Tak susah jika mind set kita memang mahu berhenti merokok. Ambilah peluang bulan ini dimana pada siang hari, kita sebagai perokok ini memang tidak akan merokok. Mengapa tidak kita sibukkan diri sedikit pada malam hari, supaya lupa akan sebatang rokok itu. Mungkin hidup akan lebih bersinar esoknya. 










Pfft. memang semua syaitan telah diikat pada bulan ini, tapi ingatlah bahawa masih banyak setan-setanyang berkeliaran diluar sana. Tepuk dada, tanya selera. Selamat berpuasa. =)

Ambil kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua diluar sana. Maaf, 0-0.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ramadhan Marhaban Ya Ramadhan

  1. blur kejap aku ni. ko whatsapp aku kt no mane? 012? mana de. aku ada whatsapp kt 014 je.

Leave a Reply