Home sweet home

Aku cukup pantang kalau aku dalam kelajuan 110-120km/h di lorong tengah, aku terpaksa break dan makin slow, slow, slow sampai 70km/h. Lagi aku marah bila tengok, wahh disebabkan ada bas/lori besar didepan. Pakai lorong tengah, bawa slow.. Wtf! Korang lepak kiri sude!

Kenapa aku tak masuk je lorong kanan?

Sebab, di Malaysia ni, ( Plus Melaka-Kl ) ni, lorong kanan adalah untuk 140km/h keatas! Serious..yang pakai lorong kanan hanyalah Bmw, Lambo, Porshe, dll. Yang aku jumpa tadi la. Ha, diorang ni la yang konker lorong kanan.aku bukan bawa Bugatti Veron beb. Aku bawa kelisa je. Mana nak kejar. Masuk satu empat je, dah teketar2 sayang aku ni. Kesian dyee.

Dan paling aku pantang adalah bila ada kancil yang potong aku. Ooo.. WTF?? Aku dulu bawa kancil 660cc, mana penah pijak lorong kanan. Kiri dan always kiri. Aku hanya akan belagak bila jumpa treler panjang. Dengam bangga aku potong dan panjung depan dia. Sebab diorg ni bawa slow je, 60-70km/h. Tapi ada juga geng2 ni bawa laju kan? Ambik je no, snap gambar, mms ke polis, peace :) .

Okay, aku dah selamat sampai VillaZack&Mas. Nak rest. Esok nak angkat barang, pindah rumah. Jadi orang putrajaya plak. Kepada orang putrajaya, "hi, salam perkenalan ya. Panggil saya Paragass." ^^

posted from Bloggeroid

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to Home sweet home

  1. black_mel says:

    haha..xpa..ko bawak 70km/h ker 140km/h ker tetap 3 jam jugak sampai...hehe

  2. Nk join x angkat barang? Xde upah. Klu nk, datang esok.lori dtg 9am.

Leave a Reply